Saturday, March 6, 2010

DEMAM RINDU =(


SALAM..this is my 3rd post..huhu..but kali ne lain skit coz aku demam agak teruk!adei.. :'(
myb sbb aku rindukan seseorang yg amat sangt..tu yg jd gini..adei.. xsabar nk jumpe rs.. huk3..sob3.. sakit kepala,badan panas sume ada.. ALL IN 1!!!
so,aku arap,pas dpt jumpe org tuh nnt,arap2 demam aku akan sembuh!!! hehehehe....
n aku doakan,dia akan selalu sehat... ~amin~ ...
ahahaha
esok dah nk start kuliah,so,myb pg esok aku skip assembly n gerko memandangkan kepala aku still sakit..tido mlm pon xbole.. mata pon jadi kabur..adei..
n minggu ne juga aku balik umah cuti 1 mgu..xsabar dah rs.. yea2!!
bus aku kul 5.30 ptg nnt ari jumaat!!! lps abes kuliah terus aku cabut!!hahaha...
smpy mlm nnt kembar aku pon dah smpy aku rs..so,blk nnt suma org ada..yahooo!!!!n blk nnt dpt juga jumpa NINE ( my lovely baby kitten )..ekekeke
=))
em....tp,pape pon,aku pasti akan rindu sesorang.... uaaaaaaaa
:'(

1 comment: